art

art

خرید عایق

اولین لاستیک فوم در سال 1941 در آلمان ظاهر شد، زمانی که آنها فومی را که در ساخت پلاستیک سخت به دست می‌آمد مطالعه کردند. در ابتدا، تشکیل فوم یک فرآیند منفی در نظر گرفته شد، زیرا در به دست آوردن پلی اورتان متراکم بدون هوا تداخل داشت. سپس آنها متوجه شدند که چگونه از روند منفی سود ببرند. از سال 1954، خرید فوم برای پر کردن مبلمان و اسباب بازی، عایق، ساخت اسفنج، به عنوان ماده بسته بندی تولید می کند.

اولین لاستیک فوم عمر کوتاهی داشت  به سرعت خاصیت ارتجاعی خود را از دست داد، خرد شد  و به راحتی مشتعل شد. اکنون مخلوط های خاصی را اضافه می کنند که از اشتعال جلوگیری می کند.

مارک های فوم لاستیک

آنها با سه ویژگی تعریف می شوند:

1. چگالی - مقدار پلی اورتان در یک متر مکعب.

2. صلبیت - نیروی مورد نیاز برای فشرده سازی لاستیک فوم تا 40٪.

3. تغییر شکل دائمی - توانایی لاستیک فوم برای حفظ شکل خود. این ماده در شرایط دما و رطوبت مورد نظر قرار می گیرد و 50 درصد فشرده می شود و میزان انحراف ماده از شکل اولیه خود اندازه گیری می شود.

انواع فوم لاستیک

ورق - مستطیل شکل، ضخامت 5-1000 میلی متر. مناسب برای عایق حرارتی.

فوم ورق

نورد - عرض و ضخامت های مختلف تا 30 میلی متر. می توان با پارچه، مواد مصنوعی روکش کرد. مناسب برای آستر زیر روکش مبلمان، صندلی ماشین، عایق حرارتی.

فوم رول

بلوک (ریخته گری) - اشکال مختلف. برای اسباب بازی ها، غلتک ها و اسفنج ها، بسته بندی وسایل شکننده استفاده می شود.

فوم قالب گیری

آکوستیک - با و بدون تسکین. برای عایق صدا مورد نیاز است.

فوم آکوستیک با امداد

لاستیک فوم سفید از نور خورشید زرد می شود، اما کیفیت خود را از دست نمی دهد - در صورت امکان، آن را با ماده ای بپوشانید که نور ماوراء بنفش را منتقل نمی کند.

منبع : آرتا کالا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد